21 Ocak 2011 Cuma

izleyiciler neden izlediler?:)

Ahhaha sana borsacı demişim 3ay önce...okul bile başlamamış sanırım...koca bir dönemi bitirdiniz siz ben hala bitiremedim tabii ki...bir de borsacı olan ben oldum sanki...bugün 1 saatten fazla galatasaray başkanının konuşmasını dinledim.bir de hisselere baktım nasıl oynuyo diye.bebeğim faizler düştü borsa da bummm diye indi aşağıya...sen bir de ispanyadasın:)
Ne acemi bir blog burası yahu...onun için seviyorum burayı. sadece birbirimize yazıyoruz ya saçma sapan...
soralım bakalım izleyicilerimize peki 3ünü sayma onlar anlar zaten biri de sensin:)diğer 5kişi neden izlediler acaba blogumuzu ben bu sorunun cevabını çoook merak ediyorum cidden...cevap veren olursa hem şaşıracağım hem de aydınlanacağım:)
sevgiler ispanya kuşu sana gelince heyecanlı saçmalıklar hazırladım ben sana hata ifwye bile taşıyabilirim belki seni yanımda:)

2 yorum:

  1. Ben izliyorum dostum! Neden açıklamama gerek yok bence :)

    YanıtlaSil
  2. bebeğim sen ayrısın:)))
    ben bizi hiç tanımayanlardan bahsediyorum

    YanıtlaSil